Käyttöehdot

1. Rekisteröityminen
1.1. Tilauksen tekeminen ei edellytä rekisteröitymistä. Ensimmäisen tilauksen yhteydessä kuluttaja halutessaan kuitenkin voi:

  • Rekisteröityä kuluttajana Hiuspalvelu Atlantiksen asiakasrekisteriin ilmoittamalla nimensä sekä muut pyydetyt tiedot.
  • Rekisteröityessään kuluttajan tulee antaa suostumuksensa, että Hiuspalvelu Atlantis rekisteröi henkilötiedot asiakasrekisteriinsä. Hiuspalvelu Atlantiksen asiakastiedot ovat luottamuksellisia. Hiuspalvelu Atlantis sitoutuu olemaan luovuttamatta asiakastietoja muille.

1.2. Kuluttajan tulee noudattaa erityistä tarkkaavaisuutta ja huolellisuutta verkkokauppaa käyttäessään.

2. Tilauksen sitovuus
2.1. Yhteydenpito osapuolten välillä tapahtuu joko sähköpostitse, kirjeitse tai puhelimitse. Ammattitaitoinen palveleva henkilökuntamme auttaa mielellään myös puhelimitse kaikissa tiedusteluihin ja tilauksiin liittyvissä asioissa arkisin klo. 10.00 -17.00 Puh. 040 6378062. Kuluttaja sitoutuu tilauksensa tehtyään tarkkailemaan sähköpostiaan tilausvahvistuksen vastaanottamiseksi.
2.2. Sitova kauppasopimus tulee voimaan, kun Hiuspalvelu Atlantis on sähköpostitse lähettänyt tilausvahvistuksen.
2.3. Kuluttajalla on oikeus sähköpostitse, kirjeitse tai puhelimitse ennen tilauksen toimitusta peruuttaa koko tilaus tai osa tilauksesta. Toimitus on tapahtunut, kun kuluttajalle on toimitettu tilaus tai ilmoitus, että tilaus on noudettavissa postista.
2.4. Kuluttajan tilauksen tekemisen jälkeen ei Hiuspalvelu Atlantiksella ole oikeutta muuttaa sopimusehtoja.

3. Hinnat
3.1. Kaikki hinnat sisältävät arvonlisäveron (ALV 24 %). Voimassa oleva hinta on näkyvissä verkkokaupassa. Voimassa oleva hinta on Euroissa (EUR).

4. Toimitus
4.1. Mikäli tuote on varastossamme, on arvioitu toimitusaika kahdesta - viiteen (2-5) arkipäivää. Kirjetoimitus 1-3 arkipäivää. Jos tuote on loppunut tilapäisesti tai kokonaan niin ilmoitamme asiasta viipymättä ja myös, jos toimitusaika on pidempi.
4.2 Ilmoitamme tuotteen esittelysivulla mikäli toimitusaika on olennaisesti muuta kuin kohdassa 4.1 on kerrottu.
4.3. Mikäli tuote halutaan ehdottomasti tiettyyn päivään mennessä, on siitä mainittava erikseen, esim. tilauksen teon yhteydessä. Pyrimme huomioimaan kuluttajan toiveen, mikäli se on mahdollista.
4.4. Mikäli kuluttaja ostaa tuotteita, joille Hiuspalvelu Atlantis on ilmoittanut eri toimitusajat, toimitetaan tilaus pisimmän ilmoitetun toimitusajan mukaisesti.
4.5. Hiuspalvelu Atlantis toimittaa tuotteita vain Suomessa (erikseen sopimalla myös ulkomaille). Kaikki Hiuspalvelu Atlantiksen toimitukset tapahtuvat Suomen Postin välityksellä. Jos kuluttaja haluaa käyttää eri kuljetuspalvelua niin hinnoista ja ehdoista sovitaan erikseen Hiuspalvelu Atlantiksen kanssa.

5. Maksuehdot
5.1. Maksu tapahtuu seuraavia Klarna Checkout palvelua käyttäen. Ehtoteksti luettavissa täältä.

6. Palautukset
6.1. Kuluttajalla on oikeus palauttaa käyttämättömät tuotteet neljäntoista (14) päivän kuluessa tuotteen / tuotteiden vastaanottamisesta, vastaanottamispäivä pois lukien. Palautettavan tuotteen ja tuotepakkauksen tulee olla samassa kunnossa kuin sitä vastaanotettaessa. Käyttäessäsi peruuttamisoikeuttasi saat takaisin koko maksamasi summan heti, kun olemme saaneet kaikki tuotteet takaisin samassa kunnossa ilman merkittävää arvon alenemista, joka voi johtua vaurioituneista/rikkinäisistä pakkauksista tai muusta vastaavasta. 
6.2. Kuluttajan toivotaan tekevän palautusilmoitus sähköpostitse osoitteeseen info@atlantisstore.fi tai puhelimitse 040 6378062 ennen tuotteen palauttamista. Kuluttaja voi palauttaa tuotteen / tuotteet ilman kuluja käyttämällä postin asiakaspalautuslomaketta. Palautus lähetetään osoitteeseen: Asiakaspalautus, Hiuspalvelu Atlantis Oy, Tainionkoskentie 68, 55120 Imatra

7. Kuljetuksessa rikkoutuneet lähetykset
7.1. Toisinaan voi käydä niin, että huolellisesta pakkaamisesta huolimatta postikuljetuksen yhteydessä paketit voivat vaurioitua. Siksi on hyvä jo pakettia noudettaessa tarkistaa sen kunto postivirkailijan läsnä ollessa. Mikäli paketti on vaurioitunut kuljetuksessa ja mikäli myös tilattu tuote / tuotteet ovat vaurioituneet, tee postikonttorissa heti asiasta vahinkoilmoitus. Ota tämän jälkeen yhteyttä asiakaspalveluumme sopiaksesi uuden tuotteen toimittamisesta.

8. Reklamaatio
8.1. Mikäli kuluttajalle on toimitettu väärä tuote, tuote on vaurioitunut tms, tulee kuluttajan ilmoittaa asiasta kohtuullisessa ajassa Hiuspalvelu ATlantikselle, joko sähköpostitse osoitteeseen info@atlantissotre.fi tai postitse osoitteeseen: Hiuspalvelu Atlantis Oy, Tainioinkoskentie68, 55120 Imatra tai puhelimitse 040 6378062. Virheellinen toimitus palautetaan postikuluitta Hiuspalvelu Atlantiksen antamien ohjeiden mukaisesti (kohta 6). Palauttaminen tapahtuu reklamaation tekemisen jälkeen. Saatuaan palautetun tavaran, Hiuspalvelu Atlantis palauttaa jo mahdollisesti maksetun kauppahinnan viipymättä asiakkaalle.

9. Ylivoimainen este (Force majeure)
9.1. Hiuspalvelu Atlantis ei vastaa siitä, että tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy Hiuspalvelu Atlantiksen vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta seikasta, kuten sodasta, luonnonmullistuksesta, vienti- tai tuontikiellosta, viranomaisen päätöksestä, yleisen liikenteen häiriintymisestä tai muusta vastaavasta Hiuspalvelu Atlantista toimintaa vaikeuttavasta tai estävästä toiminnasta.

10. Riitojen ratkaisu
10.1. Tästä etäkauppasopimuksesta aiheutuviin riitoihin ja erimielisyyksiin sovelletaan Suomen lakia.